Åbningstider:
  • Mandag 10.00 - 20.00
  • Tirsdag 10.00 - 20.00
  • Onsdag 10.00 - 20.00
  • Torsdag 10.00 - 20.00
  • Fredag 10.00 - 20.00
  • Lørdag 10.00 - 20.00
  • Søndag 10.00 - 20.00
Se åbningstider
  • Mandag 10.00 - 20.00
  • Tirsdag 10.00 - 20.00
  • Onsdag 10.00 - 20.00
  • Torsdag 10.00 - 20.00
  • Fredag 10.00 - 20.00
  • Lørdag 10.00 - 20.00
  • Søndag 10.00 - 20.00
Service, kvalitet og byens ubetinget største udvalg er nøgleordene for købmand, Poul Cullura, der er leder af MENY Food Market.

Poul Cullura står i spidsen for MENY’s nye madmarked. Det gør han med en ambition om at give beboerne i indre by et større udvalg af dagligvarer, der aldrig går på kompromis med kvaliteten. Og foruden hylde op og hylde ned med kvalitetsvarer, der ikke findes ret mange steder, og kølediske fyldt med færdigretter lige til at varme, så kommer MENY i ILLUM også til at vægte fællesskabet højt. Her vil overskud aldrig være en mangelvare, og hilsner fra personalet bliver hverdagskost for de handlende kunder.

Poul står med sit team klar til at byde de lokale københavnere velkommen til en butik, hvor vi kan samles om glæden til mad, god service og uanfægtet kvalitet.

10 hurtige til købmanden

Hvad ser du som værende din fornemmeste opgave, som købmand?
At sikre kærlighed til København K. Jeg vil gerne være den lokale købmand, som man kender det fra sommerhuset. 


Hvilke kvaliteter vægtede højest, da du skulle sammensætte dit team?
At de forstår MENY, men i særdeleshed også mit DNA. De fleste er tidligere ledere, som har fulgt mig i mange år, og som jeg ved altid møder op med et smil på læben og et ønske om at give kunderne en overdådig service.


Hvem henvender MENY Food Market sig primært til?
Primært er det til de fantastiske beboere i København K, som fortjener et madmarked, hvor alt er samlet under et tag. Men vi kommer også til at have gode tilbud, der henvender sig til dem, som arbejder i byen.


Nævn de 3 bedste grunde til at handle i MENY Food Market.
Service, kvalitet, udvalg.


For mange kan madindkøb godt blive en sur pligt. Hvad kan man selv gøre for at det bliver en god oplevelse at handle ind?
I MENY er medarbejderne meget synlige, og vi står altid klar til at hjælpe med hvad end, der er behov for. Så mit råd må være at sænke paraderne og læne sig op ad personalet – det er dét, vi er her for.


Har du nogle fifs til, hvordan man bedst undgår madspild?
Impulskøb er oftest, hvad der fører til madspild, så læg en madplan for ugen. Hjemme hos os lægger vi som regel en plan for fem dage, som vi handler ind til på én gang.


Hvordan adskiller MENY Food Market sig fra andre steder? 
Vi får ubetinget København K’s største udvalg. Den allerstørste grøntafdeling. Største betjente fiskeafdeling. Og sortimentet på det vi kalder luksusvarer og convenience-retter er også udvidet.


Hvad er en ting, som vil overraske de fleste ved MENY Food Market? 
Stemningen. Vi vil vores gæster det allerbedste, og derfor hilser vi altid. Vi vil gerne indbyde til et fællesskab.


Hvad ser du mest frem til ved åbningen af den nye butik?
Jeg ser mest frem til at få hilst på alle de fantastiske kunder, der bor og arbejder i København K.


Hvis MENY Food Market havde sit eget motto, hvad ville det så være?
Kærlighed til København K.