Åbningstider:
  • Mandag 10.00 - 20.00
  • Tirsdag 10.00 - 20.00
  • Onsdag 10.00 - 20.00
  • Torsdag 10.00 - 20.00
  • Fredag 10.00 - 20.00
  • Lørdag 10.00 - 20.00
  • Søndag 10.00 - 20.00
Se åbningstider
  • Mandag 10.00 - 20.00
  • Tirsdag 10.00 - 20.00
  • Onsdag 10.00 - 20.00
  • Torsdag 10.00 - 20.00
  • Fredag 10.00 - 20.00
  • Lørdag 10.00 - 20.00
  • Søndag 10.00 - 20.00
I anledningen af butiksåbningen har ILLUM og MUJI i samarbejde skabt en kampagne, der fejrer personlighed, fællesskab og mangfoldighed.

MUJI er en sand drømmeverden for alle, der ønsker rene linjer og ordentlige rum. Fra den 9. oktober vil over 1.900 kvadratmeter af ILLUMs 4. etage være dedikeret til de velkendte ‘no brand’ produkter, når det japanske livsstilsmærke åbner sin første flagship-butik i Danmark.

 

For at fejre butiksåbningen har ILLUM og MUJI i samarbejde skabt en kampagne, der skildrer forskellige Københavnere iklædt MUJIs efterårskollektion. Billedserien består af 12 fotografier og er skudt i enkle omgivelser for at lade personlighederne skinne igennem.

 

Da MUJI lancerede i 1980 var det med formålet at gøre op med den daværende kultur af overforbrug. MUJI præsenterede sig selv som et mærke, der værdsatte det simple og brugbare over alt andet, og disse er stadig fundamentale værdier for mærket i dag.

 

Foruden klassiske MUJI produkter vil den nye flagship-butik også tilbyde et udvalg af lokalt dyrkede produkter, samt MUJIs først tea room i Europa. TeaHouse vil være en lille café i butikken, som byder på et udvalg af te, kaffe, kage og japanske lækkerier. 

 

MUJI har over 900 butikker på verdensplan, som alle tilbyder et sortiment af husholdningsartikler, tøj og madprodukter. 

Besøg MUJI butikken på 4. etage fra den 9. oktober.

Editorial staff

Fotograf: Jonas Bie